Gyapay Borbála (matematika)

Egyetemi tanulmányaimat hosszas dilemmázást követően geográfus szakon kezdtem meg, és regionális elemző szakirányon végeztem 2010 júniusában. Érdeklődésem azért fordult a földrajz felé, mert egy olyan területet kerestem, ami széles rálátást ad a természeti, társadalmi, gazdasági és politikai folyamatokra, és ezek komplex értelmezésére. A dilemmámat pedig az okozta, hogy bennem volt az emberekkel való foglalkozás igénye, de az akkori képzési rendszerben nem volt számomra tetsző szakpár a biztos földrajzhoz kapcsolódva. A tanulmányaim utolsó másfél évében félállásban nevelőként dolgoztam egy alapítványi iskolában, ami megerősített abban, hogy a tanári pálya számomra is járható út lehet. Ebben a tapasztalatban gyökerezve kezdtem meg másoddiplomásként a földrajz-matematika tanári szakot. A tanári diplomám megszerzéséig több helyen kipróbáltam magamat: doktoráltam társadalomföldrajzból, néhány évet dolgoztam a versenyszférában, majd egy másfél hónapos, magányos spanyolországi sétálást követően fordultam egyértelműbben a nevelés-oktatás területe felé. Erdei iskoláztattam a svájci gleccserek tövében (és tetején is!), dolgoztam gimnazistákkal Németországban, táboroztattam gyerekeket idehaza, részt vettem egy komplex oktatásfejlesztési projektben, s mindeközben rengeteg lelkes és inspiráló embert ismertem meg.  Tanári diplomával a kezemben olyan iskolát kerestem, ahol reményeim szerint tudom kamatoztatni a különféle területeken szerzett tapasztalataimat és szemléletmódomat, illetve ahol a klasszikus formális oktatás mellett a nem formális módszerek és tanulási formák is teret nyerhetnek. Így kerültem az Óbudai Waldorf Gimnáziumba, és lelkesen várom a tanárság kihívásait.

Jelentkezés

 

AlapLAP

 

NapTár

 

Vezérkép

LelkEst

comenius-projekt


alaplap-10